zwroty i reklamacje

 

Kiedy możesz zwrócić zakupiony towar?

Prawo do zwrotu (czyli odstąpienia od umowy) przysługuje:

  1. Konsumentowi - czyli osobie, która zgodnie z art.22 (1) Kodeksu Cywilnego jest osobą fizyczną dokonującą zakupu bez związku z działalnością gospodarczą lub zawodową,
  2. w terminie 14 dni bez podania przyczyny,
  3. w kontekście tych produktów, które są objęte prawem do odstąpienia od umowy. Produkty, które są wyłączone z możliwości dokonania zwrotu (zgodnie z art.38 Prawa konsumenckiego) znajdziesz w regulaminie sklepu w §4 (10).

Czas na dokonanie zwrotu:

Masz 14 dni od otrzymania towaru na poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu i przesłanie do nas formularza odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia należy wysłać:

  • drogą mailową na adres [email protected] lub
  • drogą pocztową na adres EVESELECTION, ul. Puławska 12a/10b, 02-566 Warszawa;

Termin, który masz na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym towar został dostarczony pod wskazany adres (nie ma znaczenia kto odebrał towar i wszedł w jego posiadanie - przewoźnik, osoba trzecia etc.)

Formularz odstąpienia od umowy:

Skorzystanie z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest konieczne. W procesie zwrotu, do jego uznania, jedynym koniecznym warunkiem jest poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od momentu wejścia w jego posiadanie.

FORMULARZ - kliknij, żeby pobrać pdf

Skutki odstąpienia od umowy:

  1. zwrot środków otrzymanych w ramach płatności w związku z zakupem towaru (wraz z kosztami dostarczenia towaru, przy czym maksymalna kwota kosztu dostarczenia nie może być wyższa niż najtańsza forma wysyłki oferowana przez nas),
  2. wykonany przez nas w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru,
  3. przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka została wykorzystana w pierwotnej transakcji

Klient ponosi koszty odesłania towaru, w przypadku którego korzysta z prawa do zwrotu.

 

Kiedy możesz dokonać reklamacji? 

Prawo do postępowania reklamacyjnego:

Wszystkie informacje związane z postępowaniem reklamacyjnym znajdziesz w § 5 regulaminu sklepu ale jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości związane z jakością i ew. wadami otrzymanego towaru, serdecznie zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu:

poprzez mail: [email protected] lub telefonicznie: +48 533 679 199