zwroty i reklamacje
Kiedy możesz zwrócić zakupiony towar?
Prawo do zwrotu (czyli odstąpienia od umowy) przysługuje:
- Konsumentowi - czyli osobie, która zgodnie z art.22 (1) Kodeksu Cywilnego jest osobą fizyczną dokonującą zakupu bez związku z działalnością gospodarczą lub zawodową,
- w terminie 14 dni bez podania przyczyny,
- w kontekście tych produktów, które są objęte prawem do odstąpienia od umowy. Produkty, które są wyłączone z możliwości dokonania zwrotu (zgodnie z art.38 Prawa konsumenckiego) znajdziesz w regulaminie sklepu w §4 (10).
Czas na dokonanie zwrotu:
Masz 14 dni od otrzymania towaru na poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu i przesłanie do nas formularza odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia należy wysłać:
- drogą mailową na adres [email protected] lub
- drogą pocztową na adres EVESELECTION, ul. Puławska 12a/10b, 02-566 Warszawa;
Termin, który masz na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym towar został dostarczony pod wskazany adres (nie ma znaczenia kto odebrał towar i wszedł w jego posiadanie - przewoźnik, osoba trzecia etc.)
Formularz odstąpienia od umowy:
Skorzystanie z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest konieczne. W procesie zwrotu, do jego uznania, jedynym koniecznym warunkiem jest poinformowanie nas o chęci dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od momentu wejścia w jego posiadanie.
FORMULARZ - kliknij, żeby pobrać pdf
Skutki odstąpienia od umowy:
- zwrot środków otrzymanych w ramach płatności w związku z zakupem towaru (wraz z kosztami dostarczenia towaru, przy czym maksymalna kwota kosztu dostarczenia nie może być wyższa niż najtańsza forma wysyłki oferowana przez nas),
- wykonany przez nas w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru,
- przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka została wykorzystana w pierwotnej transakcji
Klient ponosi koszty odesłania towaru, w przypadku którego korzysta z prawa do zwrotu.
Kiedy możesz dokonać reklamacji?
Prawo do postępowania reklamacyjnego:
Wszystkie informacje związane z postępowaniem reklamacyjnym znajdziesz w § 5 regulaminu sklepu ale jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości związane z jakością i ew. wadami otrzymanego towaru, serdecznie zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu:
poprzez mail: [email protected] lub telefonicznie: +48 533 679 199