najczęściej zadawane pytania

 

Poniżej znajduje się zbiór pytań, które najczęściej od Was dostajemy. Podzieliliśmy te pytania na kategorie, których one dotyczą. Jeżeli aktualnie nie odpisujemy Ci na wiadomość lub nie możemy odebrać telefonu, to znaczy, że albo jest noc albo ostro tniemy materiały do realizacji zamówień. Być może, któreś z tych pytań będzie miało swoją odpowiedź na kwestię, która Cię nurtuje: 

NASZE PRODUKTY:

Czy kolory, które widzę na zdjęciach, bardzo różnią się od rzeczywistych?

Kolory mogą nieznacznie różnić się od barw rzeczywistych w zależności od urządzenia, na którym oglądasz zdjęcie produktu. Jest to uwarunkowane m.in. indywidualnymi ustawieniami monitora i karty graficznej.

Czy mogę zamówić próbkę produktu (materiału)?

Tak, oczywiście udostępniamy taką możliwość. Wszystkie szczegóły, dotyczące zasad zamawiania próbek, znajdziesz tutaj.

Czy po zakupie materiału powinno się go zdekatyzować przed szyciem?

Generalnie tak. Przygotowaliśmy dla Ciebie obszerny artykuł o dekatyzacji. Tutaj przeczytasz nasz wpis na blogu, dotyczący tego procesu.

Czy w ofercie Eveselection nici i zamki są dopasowane kolorystycznie do materiałów?

Przy każdym produkcie znajdziesz kategorię PRODUKTY POWIĄZANE. Tutaj umieściliśmy zamki i nici, które osobiście dobieraliśmy kolorystycznie do każdego z materiałów, który u nas znajdziesz. Nie musisz się zastanawiać, czy odcień będzie pasował. My już o tym pomyśleliśmy :)

Gdzie znajdę informacje o składzie?

Informacja o składzie danego materiału znajduje się w OPISIE w zakładce DANE TECHNICZNE w oknie każdego produktu.

Gdzie znajdę informację o rekomendowanym sposobie pielęgnacji?

Informacja o rekomendowanym sposobie pielęgnacji znajduje się w OPISIE w zakładce DANE TECHNICZNE w oknie każdego produktu.

Czy znajdę w ofercie sklepu bony podarunkowe?

Tutaj znajdziesz naszą ofertę bonów podarunkowych.

Czy wykroje Eveselection posiadają licencję komercyjną?

Wykrój możliwy do użytku komercyjnego tylko po otrzymaniu zgody autora projektu - Ewy woj - kontakt: [email protected]

ZAMÓWIENIA:

Jaką najmniejszą ilość materiału mogę zamówić?

Najmniejsza ilość, jaką możesz zamówić to 0,5 mb. 

Jaka jest jednostka sprzedaży i czy mogę kupować materiały co 10cm?

Materiały sprzedajemy od 0,5 mb. Zamawiać możesz co 10 cm. Zatem, jeśli chcesz kupić tyle materiału, ile rzeczywiście potrzebujesz do uszycia wymarzonej rzeczy, wystarczy, że wpiszesz potrzebną ilość w oknie, np. 1,7mb. System automatycznie naliczy dla Ciebie cenę.

Skąd mam wiedzieć ile materiału kupić?

Jeśli nie wiesz, ile materiału potrzebujesz do tego, aby uszyć konkretną rzecz, Ewa Woj przygotowała dla Ciebie ściągawkę. Kliknij tutaj, aby uzyskać odpowiedź.

Jakie są sposoby logowania?

Możesz zalogować się na trzy sposoby:
- za pomocą Facebooka,
- za pomocą konta Google,
- za pomocą e-maila.

Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie. Możesz złożyć zamówienie i dokonać zakupu bez rejestracji i zakładania konta. 

Jak zmienić dane lub skasować konto?

Dane możesz zmienić po zalogowaniu na swoje konto. Wystarczy, że wejdziesz w PANEL KLIENTA (ikona "ludzik") i dokonasz zmian. W panelu klienta możesz zmieniać dane, hasło, adres e-mail itd. ale nie możesz samodzielnie skasować konto. Jeśli chcesz usunąć konto musisz się z nami skontaktować mailowo na adres [email protected]

Jak przypomnieć hasło do logowania?

Żeby zmienić hasło do logowania wystarczy, że wejdziesz na stronę logowania i pod oknem do wpisywania adresu e-mail i hasła, pod przyciskiem "zaloguj się", klikniesz w Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.

Jak sprawdzić status zamówienia?

O statusie i jego zmianach zawsze informujemy Cię mailowo. Jeśli chcesz samodzielnie sprawdzić, jaki jest status i czy doszło do jego zmiany (i zakup został dokonany przez zarejestrowanego użytkownika) wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, klikniesz w ikonę "ludzika" i wybierzesz MOJE KONTO. Po kliknięciu znajdziesz się w PANELU KLIENTA, w którym znajduje się lista Twoich zamówień wraz z ich statusami.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?

Nie możesz samodzielnie dokonać zmian w zamówieniu ani go anulować. Po złożeniu zamówienia trafia ono automatycznie do naszego magazynu i zespół rozpoczyna proces przygotowania go do wysyłki. Jeśli z jakichś przyczyn chcesz dokonać zmian w zamówieniu lub anulować to musisz to zrobić niezwłocznie po złożeniu zamówienia. W przypadku, w którym zamówienie zostało przekazane już kurierowi, nie ma możliwości dokonania w nim zmian ani anulowania go.

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Tutaj znajdziesz informację o czasie realizacji Twojego zamówienia. 

WSPARCIE:

Czy mogę odebrać towar osobiście?

W związku z zamknięciem sklepu stacjonarnego możliwa jest jedynie wysyłka zamówień.

Czy sklep Eveselection ma swój stacjonarny showroom?

Nie, obecnie działamy jedynie online.

Jak można się z Wami skontaktować?

Możesz kontaktować się z nami przy użyciu poniższych form:
mailowo: [email protected]
telefonicznie: +48 533 679 199 (od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30)
lub poprzez kanały mediów społecznościowych: 
facebook oraz instagram

Czy podpowiecie mi ile materiału kupić?

Jeśli nie wiesz, ile materiału potrzebujesz do tego, aby uszyć konkretną rzecz, Ewa Woj przygotowała dla Ciebie ściągawkę. Kliknij tutaj, aby uzyskać odpowiedź.

ZWROTY I REKLAMACJE:

Kiedy zakupy podlegają reklamacji?

Reklamacji podlegają wszystkie towary, które posiadają wady fabryczne (produkcyjne) np. takie jak skaza, błąd w zadruku itd. Wszystkie informacje dotyczące reklamacji znajdziesz tutaj.

Kiedy mogę dokonać zwrotu?

Zwrotowi w terminie 14 dni od daty otrzymania zakupów podlegają wszystkie towary, które nie były docinane i personalizowane według specjalnych potrzeb klienta. Wszystkie informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj.

Ile dni mam na zgłoszenie chęci dokonania zwrotu?

14 dni od momentu otrzymania towaru. Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz tutaj.

Czy ponoszę koszty zwrotu?

Nie, przy czym ważne jest to, że zwracamy Ci koszt równy najtańszej formie wysyłki oferowanej przez nasz sklep.
Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz tutaj.

Ile dni będę czekać na zwrot środków i jak ten zwrot zostanie wykonany?

Maksymalny okres oczekiwania na zwrot środków, jego formę oraz więcej informacji znajdziesz tutaj.

FORMY PŁATNOŚCI:

Czy mogę opłacić swoje zamówienie u kuriera (za pobraniem)?

Tak, wybór formy płatności odbywa się w podsumowaniu zakupów.

Czy mogę opłacić zamówienie szybkim przelewem (przelewem internetowym)?

Tak, wybór formy płatności odbywa się w podsumowaniu zakupów.

Czy mogę zapłacić za zakupy przelewem tradycyjnym?

Tak, wybór formy płatności odbywa się w podsumowaniu zakupów.

Czy jest możliwa płatność kartą kredytową?

Tak, wybór formy płatności odbywa się w podsumowaniu zakupów.

WYSYŁKI:

Jak wysyłane są próbki?

Pocztą polską, listem w kopercie. Wszystkie informacje na temat wysyłki próbek znajdziesz tutaj.

Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?

Wszystkie szczegóły dotyczące wysyłek znajdziesz tutaj.

Jaki jest koszt dostawy?

Informację o kosztach dostawy znajdziesz tutaj.

Do której godziny należy złożyć zamówienie aby zostało wysłane tego samego dnia?

Najpóźniej do południa tj do godziny 12:00. Ten czas może ulegać wydłużeniu w przypadku dodatkowych akcji promocyjnych i okresów świątecznych. 

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak. Po wysłaniu zamówienia na wskazany przez Ciebie adres e-mail przychodzi powiadomienie o wysłaniu przesyłki. W wiadomości znajdują się dane przesyłki, które umożliwiają jej śledzenie na stronie operatora.

Czy mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?

Nie. Zamówienie po jego złożeniu jest automatycznie przekazywane do magazunu i realizowane przez nasz zespół. Zmiana adresu jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku niezwłocznego kontaktu z obsługą naszego sklepu, telefonicznie: +48 533 679 199

Jacy operatorzy wysyłek realizują dostawy w Eveselection?

Informację o firmach, które realizują nasze dostawy znajdziesz tutaj.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY:

W jaki sposób i za co naliczane są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są naliczane tylko zarejestrowanym użytkownikom. Aby punkty zostały naliczone na Twoim koncie zamówienie musi być opłacone, w przypadku zwrotu punkty są odejmowane. Punkty naliczane są za dokonywane zakupy, zapis do newslettera oraz za wystawienie opinii dotyczących zamawianych produktów. Więcej informacji dotyczących programu lojalnościowego znajdziesz tutaj

Jak skorzystać ze zniżek przysługujących w ramach korzystania z programu lojalnościowego?

Zniżki naliczają się automatycznie po każdej prawidłowo dodanej opinii, zweryfikowanym zapisie do newslettera oraz po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu (i opłaconym). Przysługująca zniżka jest przypisana do konta danego użytkownika i może z niej korzystać automatycznie po osiągnięciu konkretnego pułapu uprawniającego do naliczania rabatu w koszyku.

Czy korzystanie z programu lojalnościowego jest ograniczone czasowo?

Zasady związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego znajdziesz tutaj